divatnagyker.hu aloldal, általános szövegezési szempontok

Aloldal építési segédlet
Aloldal építési segédlet

divatnagyker.hu Aloldal Építési Szempontok:

 

A divatnagyker.hu nagy figyelmet fordít az aloldalak optimalizálásásra, SEO-zásra. Sokszor hallom, hogy “egy kép többet ér ezer szónál” gondolatot, ami valahol igaz is lehet, de sajnos a Google teljesen másképp gondolja.
A Google egyik fő szempontja, hogy egy-egy oldal minimum 300 szót tartalmazzon. A címnek 75 – 120 kerakternek kell lennie. A szabvány legnehezebben betartható előírása: 1-1 mondat max 20 szóból álljon.
Összeszedtem pár gondolatindító szempontot, hogy könnyebben jussunk túl a nehezén.

divatnagyker.hu aloldal szövegezési szempontok:

  • fejezetekre bontva
  • fejezetcímekkel ellátva, (kiemelt betűtípus)
  • tagolt szövegezés, csoportonként illusztrálva (Fénykép – videó – animáció)
  • elérhetőségi adatok jól láthatóan
  • ha lehet, több helyen aktivitásra serkentő gondolatok, mondatok.
  • ha lehet kináljunk olyan akciót, amelynem szimpla árengedmény, hanem kötödik valamilyen akcióhoz

divatnagyker.hu aloldal gondolatindító szempontok:

  • Célunkdivatnagyker.hu aloldal gondolkodó
  • Fő profilunk
  • Célközönség meghatározása
  • Miért velünk, miért mi?
  • Áraink, árképzésünk:
  • Egyedi, különleges termékeink:
  • Újdonságaink
  • Forgalmazott márkák, felsorolás
  • Mi az ami csak nálunk kapható
  • Törzsvásárlói rendszer, (kedvezmény)
  • Hol hordható, milyen alakalomra ajánljuk a termékeineket?
  • A kiszolgálás menete (Egyszerűsége)
  • Elismerések az üzletről, oklevél, stb…
  • Raktárról szolgálok-e ki, vagy várni kell…
  • Elérhetőség, nyitvatartás, forró drót Facebook profil, Youtube filmek, Pinterest-Instagramm cím.

divatnagyker.hu aloldal gondolkodó

Üdvözlettel:

Srámli Béla
0630 438 66-01
divatnagyker@gmail.com

facebook.com/DivatinfoDivatnagyker/
twitter.com/divatnagykerhu
pinterest.com/divatnagyker/divat/
youtube.com/playlist?list=PL27LQfEnV4w-XORxk38y4cI6so-O8-Khf


Mit tartalmazzon az adatkezelési tájékoztató a weboldalamon?

1. Az adatkezelő megnevezését:

itt a vállalkozásod pontos nevét kell feltüntetned, valamint az elérhetőségeidet. Természetesen egyéb, az azonosításodra alkalmas adatot is megadhatsz, de ez nem elvárás.
Az elérhetőségnél fontos, hogy mind az elektronikus, mind a postai címet megadd, továbbá a honlapod is, hiszen itt lehet elolvasni az adatkezelési tájékoztatót.

2. Az adatkezelés pontos célját:

nem elég tehát általánosságban odaírnod, hogy marketing célra használod a regisztrálók adatait, meg kell határoznod, hogy ezen belül konkrétan mire. Mondjuk arra, hogy hírleveleket küldesz ki a számukra.
Az adatkezelés céljának meghatározásánál is követelmény a közérthetőség, illetve az sem elfogadható magatartás, ha a tényleges felhasználási célt elfeded.

3. Az adatkezelés jogalapját:

ismertetned kell a felhasználókkal, hogy önkéntes vagy kötelező az adatkezelés.

4. A kezelt adatok körét:

itt minden olyan személyes adatot részletezned kell, amikre az adatkezelés vonatkozik. Itt is egészen konkrétnak kell lenned, azaz nem elegendő azt írnod, hogy személyazonosító adatok, fel kell sorolnod, hogy pontosan melyek.

5. Az adatkezelés időtartamát:

ez lehet egy konkrét időtartam, vagy visszavonásig terjedő.

6. Esetleges adatfeldolgozóról szóló tájékoztatást:

ha az ügyfeleid adatai kikerülnek egy adatfeldolgozóhoz, azt mindenképpen fel kell tüntetned a tájékoztatóban. Ha mást nem is, de a partner nevét és elérhetőségét szerepeltetned kell itt.

7. Azon személyek körét, akik jogosultak az adatok megismerésére:

meg kell adnod minden olyan személyt, aki hozzáférhet az ügyfelek adataihoz, valamint azt is, hogy ezt milyen módon teheti meg.

8. Tájékoztatást az adatbiztonságról:

ismertetned kell a felhasználóiddal, hogy a személyes adataik védelme érdekében hogyan jársz el. Ebben az esetben is törekedned kell rá, hogy ne csak egy általános szöveget kapjanak az ügyfelek, hanem konkrétumokat is.

9. Az érintetteket megillető jogokat és jogérvényesítésük lehetőségeit:

részletezni kell, hogy a felhasználók milyen jogokkal rendelkeznek, ezen jogok pontosan mit takarnak, és esetleges problémák esetén milyen jogorvoslatra van lehetőségük. Fel kell tüntetned továbbá, hogyan tehetik meg az ügyfelek a bejelentést – milyen csatornán keresztül.

10. Az Infotörvény 6. § (5) bekezdésének ismertetését:

ezt elkülönítve, saját pontban kell feltüntetni, és arra az esetre szolgál, amikor az alanyok nem járulnak hozzá az adatkezeléshez.

Ezek tehát a legfontosabb információk, amiket jelenleg (2018 február 1.) minden adatkezelési tájékoztatónak tartalmaznia kell. Ezenkívül szükség lehet még tevékenységspecifikusan további infók feltüntetésére is, ezért nem árt alaposan tájékozódnod!

 





Kitekintő:

forrás: Kreativ Kontroll Kft

Végezz kulcsszóanalízist

Nézd meg, milyen kérdéseket írnak a felhasználók a Google-be. Hogy csak a legegyszerűbb, egynullegyes módszert mondjam: ha például fűnyírókat árulsz, észreveheted, hogy a kereső felajánlja a „milyen fűnyíró traktort vegyek”, „milyen elektromos fűnyírót vegyek” stb. kérdéseket. Válaszold meg a kérdéseket alaposan és figyelj az ilyen long tail kifejezések használatára.

Olvasd a szakmai csoportokat

Facebookon, fórumokon olvasd célközönséged párbeszédeit, figyeld meg, milyen kérdéseket tesznek fel egymásnak, mire kíváncsiak. Vedd fel a listádra ezek megválaszolását is.

Keress a kérdés-válasz oldalakon

– mint például a zseniális Quora vagy akár itthon a (kevésbé színvonalas) Gyakorikerdesek.hu oldalon.
Figyeld meg, milyen tartalmak a legsikeresebbek – használd például a BuzzSumót, hogy láthasd, milyen témákat osztanak a legjobban Facebookon, Twitteren, LinkedInen.

Hallgass a feedbackre.

Mérd saját tartalmaid hatékonyságát, és finomítsd folyamatosan, napról napa, hónapról hónapra a tartalomportfóliódat. A stratégiád soha nincs kész


Tanítsd meg az olvasóid vásárolni!

A legjobb anyagaidat ne a saját blogodon publikáld.

Azt gondolhatod, hogy ez értelmetlen: miért ne a saját oldalaidon tennéd közzé leghasznosabb műveidet, amik a legtöbb forgalmat, leadet hozhatják?

Azért, mert valószínűleg nincsen több ezer egyedi olvasód – a legnagyobb szakmai blogoknak és portáloknak viszont van [divatnagyker.hu]. Ha nekik küldöd el ezeket a tartalmakat, saját közönségednél sokszorta többen olvassák majd, látják a neved, sokan átkattintanak majd a blogodra, oldaladra…


Jó ha tudod, hogy mi mit jelent, ha internetezel!

Access your/my account: saját számlára, felhasználói felületre belépés
Account: számla
Account Type: számlatípusok
Ad: hirdetés
Advertising: hirdetés
Advertiser: hirdető
Advertise: hirdess

Buy Ads: hirdetés feladás, hirdetésre történő előfizetés

Card Number: kártya (bank) száma
Card Type: kártya (bank) típus
Card Verification Number: kártya ellenőrzési szám
Cashout/withdraw: pénz kikérése, nem a tényleges kifizetést jelenti
Cheat link: csalók kiszűrésére szolgáló, véletlenszerűen előforduló link, mely az illegális szoftverek alkalmazását ellenőrzi, továbbá a felhasználók nyelvtudásának tesztelésre szolgál.
City: város (lakóhely), regisztrációkor
Confirm/Re-Enter E-mail Adress: e-mail cím megadása újból
Confirm/Retype Password: jelszó megismétlése, jelszó újra
Country of Citizenship: Állampolgárság
Creat an account: számlanyitás

Daily/monthly/weekly earning: napi/havi/heti fizetés

Earn Money, Money Maker: pénzkeresés
English test link: ellenőrzi link, rövid tesztkérdéseket tartalmaz, mely az illegális szoftverek kizárására, továbbá a felhasználók nyelvtudásának tesztelésre szolgál.
Expiration date: kártya (bank) lejáratának dátuma

FAQ/GYIK: gyakran ismétlődő kérdések

First name: keresztnév
Fees: díjak
Free member: ingyenes tagság, alaptagság
History: a felhasználó adatai
Home telephone: otthoni (vezetékes) telefon

IP adress: IP cím

Join now!: csatlakozz most!

Last name: vezetéknév
Link: hivatkozás
Login: bejelentkezés, belépés
Logout: kijelentkezés, kilépés

Mobile telephone: mobiltelefon szám
Monitor oldalak: gyűjtő oldalak
Monitorozó oldal: olyan gyűjtőoldal, amely a különböző, jelen esetben a PTC oldalakat összesíti, értékeli, reklámozza
Member: tag
Membership: tagság

New/News: hírek, friss hírek
Note: megjegyzés, feljegyzés

Password: jelszó
Passphrase: jelszó
Pay: fizetés
Payout: kifizetés
Premium/Upgraded member: előlépett tag, frissített, feljavított tagság
Postal code/ZIP Code: postai irányítószám, regisztrációkor
Province/State: megye regisztrációkor
PTC (Paid to Click): klikkelésért fizet
PTR (Paid to Read): e-mail-en keresztül érkező fizetős linkek.
Purchase Refs: meghívottak/altagok vásárlása

Refferal: meghívott, altag
Refferal link: a felhasználó azonosítója, melyen keresztül a meghívott a felhasználó alá regisztrál
Register: regisztráció
Required field: (itt) regisztráció során a kitölteni kötelező mezőket jelöli

Script:: “sablon”, “minta”, “vázlat”, itt honlapokra, felhasználói felületekre vonatkozik
Security question: biztonsági kérdés
Sell Ads: hirdetési lehetőség eladása
Signup(s): regisztráció, regisztrált(ak)
Stats: személyes statisztika

Target: célzott (itt: hirdetésre, hirdető körre vonatkozik)
TOS (Terms Of Service): működési szabályzat
Total hits: összes látogató
Total users: összes felhasználó, vagyis regisztrált tag, az adott oldalra vonatkozóan.
Turing numbers/Sercurity code: ellenőrző számkód (itt: belépéskor, regisztrációkor, ellenőrzéskor fordul elő)
Upgrade: előlépés, feljavítás, itt általában tagságra vonatkozik

User(s): felhasználó(k)
Username: felhasználónév
Users online: az aktuális, összes jelenlévő aktív felhasználó

View Ads/Surf Ads: hirdetés nézés (a fizetős linkek helye)

Work telephone: munkahelyi telefonszám
Your Adress: felhasználó lakcíme
Your Country: ország neve
Your E-mail Adress: felhasználó e-mail címe